MiSS LiSa

Monday, November 28, 2011

Forgiveness


Haluuu dear....
pg td tersentap my ayahanda terchenta konon.....msg srh me pjm duit dgn my Pak Usu?? How COme?? Me Xpernah2 langsung pjm duit dgn org nak srh tebal muka pjm duit?? Duit hantaran rm4K pun ayah Xdpt byr nei nak tambah hutang dgn Pak Usu lg?? How come babe?? mmg menangis jer 1 hari ini dpn Mak Usu & Pak Usu.....dpn Najib sekali kami bertemu 4 mata mmg hati ssh memikirkan mana pergi gaji Ayahanda terchenta tu?? Nak kata beli brg dapur brg umah.....gaji aku yg Xspm rm2K nie dpt beli mcm2 dkt umah tu Beliau?? kalau aku Xbeli mkn angin alamak nya semua mak adik2 aku.....dah aku semua keluarkan duit then dia buat aku nie bergaji mcm rm2 juta jer......nanti balik kpg bukan main ego dpn saudara mara pukul canang bgth dia da ini dia ada itu dia tahu ini dia tahu ini......tp hakikat nya Haprak babe.....haaaaaaaaaaaa kalau dah geram mmg aku kelaur kan semua......tahap kesabaran ku mmg cukur teruji kali ini main paksa plak kita pjm duit dgn org dah guna nama kt nak pjm duit, kalau dia byr Xper nie duit hantaran utk kawen pun dia smp skrg Xbyr?? Hai buat me risau jer org tua nie......kalau g Haji entah lah berubah ke X eksen jer lebih.......haduh manusia nie kalau dah tinggi sgt kedudukan mmg lupa diri betul ajer ckp beliau X pernah nak salah.....hurm wht to do realiti life.....

No comments:

Post a Comment